O mnie

Moje zdjęcie
Witam.Mam na imię Monika. Interesuję się fotografią więc w szczególności mój blog będzie właśnie o tym. Dopiero zaczynam moją przygodę ze zdjęciami więc nie będą one profesjonalne lecz są one odzwierciedleniem mojej osobowości :)Chcę również umieścić tu wiele myśli życiowych, opisów, cytatów. Mam nadzieję że wam się spodoba :)

Obserwatorzy

niedziela, 26 stycznia 2014

Mój przyjaciel Hachiko

Hejka ;) zmieniam trochę mojego bloga bo czuje że straszne go zaniedbuje :/
Mam nadzieje że teraz bardziej wam się spodoba.

"Mój przyjaciel Hachiko" reżyser : Lasse Hallstom  
Na prawdę jest to warty polecenia film. Oglądałam go wraz z siostrą i już w połowie zaczęłyśmy ryczeć ;(
Opowiada historię prawdziwej przyjaźni człowieka z psem. Jest bardzo wzruszający i prawdziwy.
Na początku byłam sceptycznie nastawiona do jego obejrzenia. Wydawał mi się troszkę nudny. Ale później akcja na prawdę zmieniła swój bieg. Dziękuje że moi bracia mi go jednak polecili ;*
Na prawdę warty obejrzenia. 




Miłego oglądania ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz