O mnie

Moje zdjęcie
Witam.Mam na imię Monika. Interesuję się fotografią więc w szczególności mój blog będzie właśnie o tym. Dopiero zaczynam moją przygodę ze zdjęciami więc nie będą one profesjonalne lecz są one odzwierciedleniem mojej osobowości :)Chcę również umieścić tu wiele myśli życiowych, opisów, cytatów. Mam nadzieję że wam się spodoba :)

Obserwatorzy

niedziela, 3 listopada 2013

Ela.

Ela.

Dzisiejsza sesja z Elą :) mam nadzieje że te kilka zdjęć spodobają się wam. Mam już nowy pomysł na sesje będzie on inny od wszystkich moich zdjęć. Mam nadzieje że go wkrótce zrealizuję. A teraz zapraszam do oglądania.

'Biegnąc za marzeniami zgubić się we własnej bajce..'

'Wiec zamilcz, bo nie wiesz co to szacunek! To miłość i wsparcie...rozumiesz?'


'Trzeba coś stracić by coś docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić'

'Świat kręci się dalej chociaż ty odchodzisz.'


'Wydawała się twarda, zadziorna i silna, a w środku tak krucha i niewinna'

'Odrobina miłości w inicjałach wyrytych na zielonej łące.'


'Usłysz mój krzyk,gdy milczę. Zobacz moje łzy, gdy się śmieję'

'Trzeba być twardym jak żelki z biedronki xd'


'Był na wyciągnięcie ręki, a mimo to niedostępny..'

Mój świat-moje kredki ! '


'Dziwny jest ten świat, gdzie jeszcze wciąż mieści się tyle zła..'

'To moja bajka. Moje kredki i bajka. Więc gdzie mi z tym korektorem ? '


'Bo chciałabym kiedyś ufać Ci tak, by w twoich rękach zostawić mój świat..'

'Najgorzej jest być nikim dla kogoś kto jest dla Ciebie wszystkim...'


'Gdy konieczność istnienia trudna jest do zniesienia...'

'Zagubiona we własnych myślach...zagubiona w marzeniach...'


'To boli-pamiętać'

'Kiedy patrzę w twoje oczy wiem że nie chce już niczego szukać' 


'Potrafisz kochać ? To pokaż, pokaż to właśnie mi ! <3 p="">

'Uczucia pisane szminką na lustrze'


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz